Fethiye
Fethiye: Dalyan Mudbath 4
Fethiye: Dalyan Mudbath 5

Event Summary

Try this if you want to do something exciting and healthy! The mud bath has numerous benefits in terms of health. Specially this one in Dalyan has one of the most mineral-rich thermal water resources in Turkey. You are just at the right place if you want to experience it. On this journey you can see also Caretta Carettas, if you're lucky. We take you with our air-conditioned buses and leave you...

Event Duration

Event Location

Hısaronu Hısar Cad. Pk:48300 Fethiye Muğla, Turkey

Comments / Evaluation

İztuzu Plajı bir harika! Tekneyle nehir gezisi inanılmazdı.Kesinlikle tavsiye ederim

Arkdaşlarımın ısrarı üzerine katıldım. Hayatımda ilk defa kaplumbağaları gördüm sakin ve huzurlu bir yer ve doğanın tüm güzellikleri sizinle..

kendinize kızacaksınız… Ben kızdım valla. Memlekette böyle nadide bir yer var, biz ilk defa gördük. Meğerse dünyanın öbür tarafından insanlar çoktan keşfetmiş. Türkten çok turist vardı. Yurtdışına çıkmak için kılı kırk yaracağınıza önce yurtiçindeki harikaları gezin.

15 kişilik bir ekip olarak katıldığımız bu turdu çok güzel vakit geçirdik. Çamur banyosu yaptık :) Denize girdik. Aradığımızdan fazlası vardı ama yemek konusunda bişeler yapılması gerekir. Karşılaştığımız herkes de oldukça tatlı insanlardı. Dalyan'a gidecekler için öneririm.

Otelimizden alındıktan sonra otobüsler dalyana gittik. Nehirde tekne gezisi gerçekten çok güzeldi.Çamur banyosunda çok eğlendik ama yemekler çok vasattı.

Dalyan'ı gerçekten çok sevdim ve tur oldukça keyifliydi. Fakat tatilci profili beni biraz üzdü, umarım yakında Dalyan'ı da rant için kaybetmeyiz.

Çamurda çoçuk gibi debelendik :D Gerçekten de cilde iyi geliyormuşş..

Kendi ülkemizde yabancıyız turistler işini biliyor valla. Bu zamana kadar nasıl gelmedim diye kendimi sorguladım geçte olsa buraları görmek harika. Deep blue ekibine de çok teşekkür ederiz. İnanılmazdı.

Uygulama üzerinden Dalyan turu satın aldık. Bizi otelden aldılar güzel bir kara yolculuğu ile Dalyana vardık. 1 saat sürdü.Sonrasın uzun bir nehir gezisi Kral mezarlarını ve tarihi eserlere bayıldım. Dünyanın en güzel ülkesinde yaşıyoruz bunu bir kere daha anladım.
no tour on future
Tickets are not available for this event.
You can follow this event to get notified when the tickets go on sale